Bij KomKids draait alles om groei, van kinderen én medewerkers. We geven kinderen de ruimte om te ontdekken wie ze zijn en wie ze willen worden. Samen met jouw teams creëer je als Locatiemanager een omgeving die voelt als een tweede thuis, waar kwaliteit, professionaliteit en plezier hand in hand gaan.
Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van zelfstandige teams, het behalen van de gestelde doelen per locatie en het waarborgen van kwaliteit en continuïteit. Daarbij werk je nauw samen met de Locatiespecialist en het Pedagogisch Kenniscentrum van KomKids, die jou ondersteunen in jouw rol als verbindende en inspirerende Locatiemanager.
Daarnaast ben je betrokken bij het vinden van nieuwe collega’s en help je teams om zich verder te ontwikkelen. Ook onderhoud je de samenwerking met partners in de wijk, zoals scholen, wijkcentra en (sport)verenigingen. Jij bent een bekend gezicht in de buurt en bouwt mee aan een sterk netwerk rondom de kinderen. Daarbij houd je altijd oog voor wat echt belangrijk is: een warme, professionele omgeving waar ieder kind en iedere collega zich gezien voelt.
Wat je gaat doen?
- Je draagt bij aan een cultuur waarin kinderen, ouders en medewerkers zich prettig voelen en met plezier samenwerken.
- Het implementeren van het Pedagogische- en KomKids-beleid.
- Het bewaken en aanvullen van het jaaractieplan.
- De aansturing, beoordeling en coaching van de Pedagogisch Professionals.
- Teams zo samenstellen dat competenties van medewerkers goed op elkaar aansluiten.
- Het zorgen voor en bewaken van de positieve sfeer.
- Het Buitenspeelbeleid, je zorgt ervoor dat kinderen veel naar buiten gaan.
- Jij bent vertegenwoordiger van KomKids en jouw locaties in de wijk, daarnaast ben je het aanspreekpunt voor ouders.
Wie ben jij?
- Je hebt ervaring als leidinggevende, bij voorkeur binnen de kinderopvang.
- Je hebt een verbindende rol in de wijk en bent assertief in het kader van samenwerking tussen onderwijs en opvang.
- Je weet je met jouw voorbeeldfunctie mensen mee te nemen in jouw energie en de visie van de organisatie.
- Leiderschap nemen past bij jou en tegelijkertijd draag je zorg voor een open werkcultuur.
- Je helpt medewerkers het beste uit zichzelf te halen. Om als persoon, maar ook als team en vestiging te kunnen groeien.
- Je bent toekomst gericht en innovatief.
- Je hebt sterke communicatieve vaardigheden en bent representatief.
- Uitdagingen ga jij niet uit de weg. Je bent creatief in het bedenken van oplossingen en benutten van kansen.
- Je bent in staat om snel te schakelen zowel in gesprekken als tussen verschillende werkzaamheden.
- Je durft beslissingen te nemen, toont initiatief en communiceert op een heldere manier.
- Je vertaalt de KomKids-visie naar een heus ambassadeurschap, bouwt actief aan de samenwerkingsrelaties en oppert initiatieven voor projecten met onze partners.
- Je hebt aantoonbaar Hbo werk- en denkniveau.
Wat biedt KomKids jou?
- Een contract voor minimaal 32 uur.
- Een dynamische werkplek met zelfstandigheid en veel ruimte voor eigen inbreng.
- Begeleiding vanuit de centrale organisatie.
- Salaris volgens CAO Kinderopvang – Leidinggevende A.
- 8 % vakantietoeslag, uitbetaald in mei en 5,5% eindejaarsuitkering, uitbetaald in december.
- OV- of kilometervergoeding.
- Een gunstige regeling om zonnepanelen aan te schaffen.
Interesse?
Ben je enthousiast geworden en herken jij jezelf in deze functie? Vul dan onderstaand formulier in en upload je CV en motivatiebrief of stuur een mail naar: personeelszaken@komkids.nl o.v.v. Locatiemanager KomKids.
Goed om te weten: een (online) competentiescan op Hbo-niveau is onderdeel van de sollicitatieprocedure. Na het lezen van de vacature nog specifieke vragen? Neem dan contact op met onze Directeur, Angela Kok via 010-4493200.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is lief bedoeld, maar we zijn ervan overtuigd dat we zelf de juiste kandidaat gaan vinden.